پاندا : بازنگري الگوريتم پاندا از الگوريتم هاي سئو و باز‌بيني گوگل


 


پاندا : باز نگري الگوريتم پاندا از الگوريتم هاي سئو و باز نگري گوگل


سئو سايت


ميشود سرويس شما عزيزان و ملازمان عزيز کدپز


 


با نصيب نخستين از الگوريتم هاي گوگل براي سئوي وب سايت در سرويس شما هستم .


 


اميدوارم که غايت به کارگيري رو از اين مقاله ببريد.


 


براي مشاهده توضيحات نخستين الگوريتم هاي گوگل اينجا کليک نمائيد.


 


1- الگوريتم پاندا


مورخ نشر :24 فوريه 2011


 


گوگل پاندا  (Google Panda)اسم الگوريتم تازه کمپاني گوگل در سکو‌بندي صفحه هاي ميباشد که براي اولي توشه در فوريه 2011 ابتدا به عمل کرد. اين الگوريتم حاصل کاوش را تا حدي تغيير و تحول داده و به شدت با متن هاي اسکن گرديده و نادر قيمت نبرد مي نمايد.


در فروددين ماه ماه 1391 تاثيرات اين الگوريتم روي لهجه پارسي به وسيله مديران تارنما ها شناسايي شد.


شاخصه هاي مد حيث پاندا


درخصوص شاخصه هاي مدنظر پاندا مي بايست به تفصيل صحبت خاطرنشان کرد. البته مي قدرت مجموعاَ و خلاصه به مواقعي که در مدير يک سايت مي بايست از آن ها مسافت گرفت را به شرح زير بر شمرد:


) گرچه اين ليست نمي تواند بدون نقص باشد )


» به کارگيري بيش تر از حد از تبليغات››


» متاتگ ها و تگ هاي نامناسب در تارنما››


» استعمال بيش تر از حد از يک تگ يا اين که تگ هاي بي ربط در يک برگه››


» لينک و پيوند هاي شکسته (به صورت نمونه پيوند هايي که به خطاي 404 منتهي ميشوند)››


» وجود محتواي کيفيت زير به صورت کلي سايت يا اين که بخشي از آن››


» دوران کوتاه حضور هر استفاده کننده بر روي سايت››


» خطاها فني وبسايت››


» استعمال از قالب هاي فراهم››


بکار بستن شاخصه هاي مدنظر گوگل پاندا، در حوزه SEO يا اين که «با صرفه سازي وبسايت براي موتورهاي کاوش» قراردارد. نکته حائض اهميت آنکه در حال حاضر ديگر زمانه فريب گوگل با به کار گيري از ترفندهاي يگانه با صرفه سازي به انتها رسيده ميباشد. صد رد صد پانداي گوگل رند خيس از مدام در بالاترين نقطه الگوريتم جستجوي گوگل نشسته و بر تلاش وبسايت ها و گردانندگان آن آناليز مي‌نمايد.


 


 


 


گوگل پاندا در کشور‌ايران


آرم هايي از ورود گوگل پاندا به کشور‌ايران و تاثيرات آن بر وب سايت فارسي لهجه موجود هست. در حالتي که در مسئله با صرفه سازي وبسايت فعاليد و يا اين که از کابران باسابقه وب مي‌باشيد احتمالا” در نتيجه ها جستجوهايتان با تغييرات محسوسي روبه رو گرديده ايد. تارنما هايي که تا روز گذشته در کاغذ نخستين بودند ديگر به ديده نمي‌خورند؟ چرا؟ آيا از تاثيرات گوگل پاندا و آلرژي آن در جايگاه بندي تارنما هاست؟ ولي هنوز با جدا و اعتقاد نمي اقتدار در اين زمينه کلام کرد ولي دير يا اين که زود گوگل پاندا فرا گير خواهد شد.


 


امتياز ما در گوگل به چه عواملي بستگي داراست؟


 


1– تعداد بازديد ها (Number Hits)


 


2– کيفيت محتوا (Quality Of Content)


 


3– بازه دوران ماندگاري مخاطب در تارنما شما (Time On Site)


 


چه عواملي سبب ساز مي گردد ما نزد گوگل پاندا دوستداشتني شويم ؟


 


1–  معيار قرار داشتن مخاطب در وب سايت شما – (Time On Site)


 


2–  واحد سنجش مشاهده از ساير صفحه هاي وب سايت شما – (Page Views)


 


3–  واحد سنجش فراري بودن از وبسايت  – (Bounce Rate)


 


4–  اشتراک گذاري مطالب در شبکه هاي مردمي –  (Social Networks)


 


5– مارک سازي اينترنتي(بک پيوند) – (Internet Branding)


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : الگوريتم ,گوگل ,پاندا ,سايت ,سازي ,تارنما ,گوگل پاندا ,صرفه سازي ,الگوريتم پاندا ,واحد سنجش ,سازي وبسايت ,بازنگري الگوريتم پاندا
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گردشگری دلنوشته های خانوم میم نمونه سوالات تولید کننده ترشی جات و شوری جات سایت سازان برتر ب کمپلت بیماریهای تیروئید بلورین نقش صنایع قوطی سازی رادین ادبیات،شعر،عرفان ،زبان فارسی