6- قالب خوب براي تارنما
گزينش طرح قالب مطلوب براي وب سايت يکي دست اندرکاران مهم براي ارتقاء بازديد تارنما ميباشد. طرح قالب بهتر ميباشد متناسب با مطالب و موضوعات شما باشد. بايستي کاري فرماييد که يوزرها در هنگام ورود به وب سايت تجربه لذت بخشي داشته باشند.
7- استعمال از پست مهمان
ميتوانيد تحت عنوان مهمان پست هايي در وب سايت هاي داراي اعتبار و پر طرفدار قرار دهيد و پيوند تارنما خويش را در آن بگذاريد ولي پيشين از انجام اين فعاليت بايستي درخواست خويش را به وب سايت مربوطه ارائه دهيد و دراين مورد همت نماييد.
8- به کار گيري از لغت ها کليدي مفهومي
کلماتي که رابطه معنايي بيشتري با قضيه و مضمون شما داراست استعمال فرمائيد. با اين فعاليت به موتورهاي کاوش ياري ميکنيد تا موضوعات شمارا بهتر بفهمد و در هنگام سرچ يوزرها درباره با اين زمينه مطالب شمارا زودتر و بهتر پيدا نمايد.
9- ساخت لينک و پيوند محتوا
لينک محتوا يعني رابطه يک محتوا از وب لاگ شما در يک وبسايت مربوط به قضيه کارتان اکران داده شود. براي مثال شما بر روي تارنما شرکتي سرگرم به عمل ميباشيد که آمار بازديد در آن زياد ميباشد. ولي براي خويش يک وب لاگ فردي مربوط به قضيه کارتان نيز داريد که از ترافيک متعددي منفعت نبرده ميباشد. ميتوانيد محتواي وبلاگي (فردي) خويش را به طور لينک و پيوند در تارنما کاري خويش قرار دهيد با اين عمل ميتوانيد ترافيک نيکي براي بازديد وبسايت و يا اين که ويلاگ خويش بگيريد. اما بهتر ميباشد يک لينک و پيوند رجوع به وبسايت اصلي در آن قرار دهيد که يوزرها به راحتي به بلاگ اصلي برگردند.
ترفندهاي مهم ديگر براي ارتقا بازديد وب سايت
به جز رعايت استانداردهاي seo راهکارهاي زياد ديگري هم ميباشد که بر روي ترافيک و بازديد وب سايت تاثير ميگذارد. شما ميتوانيد با به کار گيري از اين طريق ها ترافيک تارنما خويش را بالا ببريد. از پاراگراف اين طريق ها مي شود به مورد ها پايين اشاره نمود.
1- به کار گيري از خلأ
آمار ها نشان داده رعايت درست خلأ در پباده سازي و المان هايي مانند دکمه خريد ميتواند آمار بازديد وب سايت را تا 20 درصد ارتقاء دهد. از اين رو در توليد خلأ بيش تر توجه فرمائيد. به خصوص در حالتي که براي فروش محصولي عمل ميکنيد. به صورت استاندارد در طراحي وب براي گوشي مسافت در ميان دو دکمه مي بايست دستکم 1?5 برابر پهنا انگشت اشاره باشد. شايد اين فرمان موجب بيش تر شدن اسکرول باشد ولي فيض منفي ندارد و يوزرها به راحتي با اين مورد کنار آمده اند.
2- تبليغات آنلاين در آمار بازديد وب سايت
تبليغات اينترنتي يا اين که آنلاين بازديدهاي اضافه و هدفمندتري براي شما به ياروهمدم دارااست. البته پيشين از هر اقدامي درباره با بازاريابي اينترنتي بهتر ميباشد انگيزه خويش را از جذب يوزرها معين نماييد. در شرايطي که براي رجوع سرمايه خويش برنامه صحيح و اکانت گرديده اي نداشته باشيد تمام هزينه و تلاشتان بي فايده خواهد ماند. بايستي بازديدها بيش تر به جذب مشتريان بالقوه سبب شود و هدفمند باشد. غلط بزرگي که طولاني تر اشخاص در بازاريابي اينترنتي مرتکب ميشوند اين ميباشد که نمي دانند قرار ميباشد از بالا رفتن ترافيک و ارتقاء بازديد وبسايت چه چيزي نصيبشان شود؟ به چه هدفي برسند؟
3- پباده سازي تبليغات معلوم و مطلوب
خوب بعداز تعيين تبليغات آنلاين هم اکنون نوبت به آن ميرسد که پباده سازي تبليغات را به صحت و مطلوب تعيين نماييد. بايستي ملاحظه کنيد يوزرها به چه شکل و با چه گونه تبليغات کليلک هاي بيشتري خواهند داشت. براي شعور بهتر اين زمينه بايستي رقيبان خويش را دراين حوزه اضافه آيتم بازنگري قرار دهيد. تمام ايتم هايي که حتي خويش شمارا جذب ميکند و حس ميکنيد در بازديد تارنما مفيد ميباشد به طور تيتروار بنويسيد و متناسب با ساختار کسب و عمل خويش يک پلتفرم مطلوب براي پباده سازي تبليغات خويش گزينش فرمائيد. براي مثال پلتفرم تبليغاتي LinkedIn شايسته ترين گزينش براي بازاريابي هاي B2B (تجارت به تجارت) ميباشد و براي پلتفرم اينستاگرام شايسته ترين شرايط براي B2C (تجارت به مصرف کننده) ميباشد.
4- به کار گيري از بلاگ نويسي ميهمان
براي چيره شدن در وب لاگ نويسي ميهمان بهتر ميباشد به دو زمينه دقت ويژه داشته باشيد. اوليه يافت کردن سايت هايي ميباشد که متناسب با رده و موضوعات شما باشد و حاضر باشند با شما همياري داشته باشند. دوم کشف کردن قضيه نوشته ي علمي اي که بتواند محتواي ارزشمندي به اکانت آيد و تارنما مقابل را متقاعد نمايد که مطالب شمارا تکثير دهد. نگران نشويد شما ميتوانيد با استعمال از ابزار Buzzsumo دوست داستني ترين موضوعات را باز بيني فرماييد. همينطور ميتوانيد وبسايت هاي بالقوه ميهمان را نيز پيدا فرماييد. آنگاه نوبت به بازنگري دوست داستني ترين مقالهها ميباشد که چهطور درج شده ميباشد؟ شما ميتوانيد با به کارگيري از طريق ها و سبک هاي آنها پيروز گرديد و به راحتي آمار بازديد وبسايت خويش را بالا ببريد.
5- کامنت مارکتينگ
کامنت مارکتينگ يا اين که تايپ کردن کامنت در سايت ها و يا اين که بلاگ ها منجر ارتقاء ترافيک وبسايت ميشود. بهتر ميباشد در صدر تارنما هاي داراي ربط و مقالهها مربوط به صنعت و کسب و فعاليت خويش پيدا نماييد و در آنها اين انگيزه خويش را پيگيري نمائيد. بهتر ميباشد از کامنت گذاري در تارنما هاي حريف پرهيز کنيد. از ديد دهي يک جانبه و بدور از بها خودداري کنيد. مطالبي را تيتر فرمائيد که قيمت گفتمان داشته باشد.
درباره این سایت