هدر H2 با اسم جنس + کليدواژه‌هاي ثانويه


جمله معرفي (نسبتاًً 50 کلمه و واژه)


فهرست خصوصيت‌هاي جنس با استعمال از بولت (Bullet)


گزاره نهايي (نسبتاًً 50 واژه)


سئو سايت


کليپي ويدئويي از کالا (در شرايطي‌که وجود داشته باشد)


چرا اين فعاليت رو انجام داديم


زماني گوگل در 23 فوريه 2011 براي اولي توشه از الگوريتم پاندا به کار گرفت، موجب شد تا هزاران کسب‌وکار فروشگاهي اينترنتي يک‌شبه با اختلال و افت روبرو شوند.


 


اين الگوريتم بي‌رحم بود (محتواي نادر يعني محتواي معدود) و فرقي نميکرد که‌اين محتوا در يه «مزرعه محتوا» (content farm) باشه که هزاران (يا اين که ميليون‌ها) کاغذ‌ي بي‌کيفيت داره يا اين که در يه مغازه اينترنتي باشه که براي توضيحات محصولش از توضيحات توليدکننده به کارگيري کرده، سود‌ي هر دو يکسان بود؛ کاهش سکو‌.


 


مثل اين:


 


 


 


در پنج سال پيشين چيزي تغيير و تحول نکرده يعني اگه يه مغازه اينترنتي داريد مي بايست اطمينان نتايج فرمائيد که براي هرمورد از توليد ها مو جود در وبسايت‌تون توضيحاتي اختصاصي رو ارائه مي‌مشاهده کرد.


 


ولي، اگه فوايد بهينه سازي رو هم در حيث نگيريم، توضيحي که خودکار نيکي داشته باشه منجر ارتقا فروش مي‌شه.


 


دقت:


خيلي از دکان‌هاي اينترنتي رو مي بينم که در آمازون هم توليدها‌شون رو به فروش مي‌رسونن البته در هر دو پلتفرم از توضيحات يکساني استعمال مي‌کنن. فکر‌مي‌کنيد‌ که کدوم يکي اين ورژن‌ها درجه‌ي بالاتري بدست مياره؟


 


باصرفه‌سازي تگ‌هاي تيتر کالا


 


خلل


تگ‌هاي تيتر مال هم مثل تگ‌هاي تيتر شاخه موقعيت نيکي نداشتند؛ يا اين که خيلي کوتاه، يا اين که خيلي بلند و فاقد ثبات بودند.


کاري که انجام داديم


مجدداً تگ‌هاي تيتر فرآورده رو به‌وسيله‌ي يه فرمت الگويي (templated format) معمولي‌سازي و کليدواژه‌هايي که قصد خريد رو معين مي‌کنن (خريد/آنلاين) به‌اين تگ‌ها بيش تر کرديم.


 


 


چرا اين فعاليت رو انجام داديم


مثل گزينه گذشته، بي آلايش‌سازي فرمت منجر مي‌شه تا انجام تغييرات سريع و ريلکس بشه و از طرف ديگه، افزودن کليدواژه‌هايي که قصد خريد رو مشخص و معلوم مي‌کنن مي‌تونه ترافيک مرتبط با لغت ها دنباله‌دار (long tail) از جستجوکننده‌هايي که احتمالاً «در ادامه خريد هستن» رو به سمت اينترنت‌تارنما شما روونه کنه.


با صرفه‌سازي توضيحات متاي جنس


 


اختلال


صفحه ها کالا فاقد توضيحات متاي سفارشي بودند.


کاري که انجام داديم


براي هر جنس يه توضيح متاي سفارشي توليد کرديم.


چرا اين عمل رو انجام داديم


توضيحات متا گرچه به‌طور بي واسطه روي مرتبه‌بندي تأثيرگذار وجود ندارد، البته در شرايطي‌که خوب نوشته بشه، مي‌تونه سبب به ارتقاء CTR از حاصل کاوش بشه. از اون‌جاييکه CTR رو عموماً به‌تيتر يکي‌از ادله‌هاي سکو‌بندي مي‌دونن، توضيحات متاي باصرفه‌ در واقع از دست اندرکاران غيرمستقيم مرتبه‌بندي مي‌باشد.


 


علاوه‌براين، توضيحات سفارشي متا اهميت ويژه‌اي براي وبسايت‎هاي تجارت الکترونيکي دارا هستند زيرا زمان «فروش» رو از حاصل کاوش مهيا مي کنند. اشاره به USPهايي مثل «ارسال بدون پول» يا اين که «شايسته ترين ارزش آنلاين» مي‌تونه کليک‌ها و فروش بيشتري رو درپي داشته باشه.


 


نکته براي فن‌اي‌ها


فرمت‌هاي گوناگون توضيحات متا رو به‌وسيله‌ي Split foo تحليل نمائيد (به عنوان مثالً با افزودن ارزش در توضيحات متا) تا CTR به حداکثر مقدار ممکن برسه.


 


با صرفه‌سازي تصاوير فرآورده


 


نقص‌


تصاوير توليد ها فشرده‌ نشده بودند؛ سود‌ي اين دستور پوشه‌هاي بزرگي بود که بارگزاري (loading) اون‌ها خيلي روزگار مي برد.


کاري که انجام داديم


تصاوير توليد ها رو فشرده کرديم تا حجم پوشه‌ها کاهش پيدا کنه و دوران بارگزاري کمتر بشه.


چرا اين فعاليت رو انجام داديم


تسريع در حين بارگزاري تأثير خير در تجربه‌ي استفاده کننده مي‌ذاره و علاوه بر اين، سرعت اضافه در بارگزاري برابر ميباشد با درجه‌بندي فراتر.


 


رفع خطاهاي مرتبط با داده‌هاي ساختاريافته (Structured Data)


 


اختلال


با اينکه براي توليدات از schema markup مستعمل بود، ولي خطاهايي در اون‌ها وجود داشت.


 


کاري که انجام داديم


 


Schema Markup رو به‌صدق براي توليدها اعمال کرديم و اون‌ها رو با ابزار آزمايش داده‌هاي ساختاريافته‌ي گوگل تائيد کرديم.


 


چرا اين فعاليت رو انجام داديم


 


اگرچه گوگل داعيه مي‌کنه که داده‌هاي ساختاريافته تأثير مستقيمي در درجه‌بندي نداره، استعمال‌ي صحيح از rich snippets به لينک و پيوند‌هاي شما ياري مي‌کنه تا در نتيجه ها کاوش بارزتر باشند و اين دستور به نوبه خودش ممکنه سبب ساز ارتقا CTR بشه.


 


 


علاوه‌براين، تنها به خيال و خاطر اينکه گوگل الآن از داده‌هاي ساختاريافته به‌تيتر عاملي براي درجه‌بندي به کارگيري نمي‌کنه بدين معنا وجود ندارد که در آينده هم اين عمل رو نکنه!


 


بقيه تغييرات


در‌اين بخش به يک‌سري آيتم از تغييرات مهم ديگري اشاره مي کنيم که براي بهبود سئوي اين تارنما اعمال شدند.


 


انتقال وب لاگ به تارنما اصلي


 


خلل


وب لاگ Toy Universe به وسيله بلاگر ميزباني مي شد و در وب سايت اصلي تلفيق نشده بود (با ساب دامين log.toyuniverse.com.au).


 


 


 


کاري که انجام داديم


وب لاگ رو با نشاني toyuniverse.com.au/blog در وب سايت اصلي تلفيق کرديم.


 


 


 


چرا اين عمل رو انجام داديم


درحالي‌که ايده ها متفاوتي در مورد مبحث ساب‌دامين در قبال ساب‌پوشه (و تأثير اون در بهينه سازي) در بين متخصصان بهينه سازي وجود داره، در اين تاپيک وبسايت Moz Q&A در فوريه 2014، Rand Fishkin اين پيشنهاد رو به مخاطبان ارائه مي‌آبادي:


 


اينجانب هنوز هم به‌شدت به اشخاص سفارش ميکنم تا تمام محتواي خودشون رو در يک ساب‌دامين واحد محافظت کنن. ما جديداً تونستيم اين موضوع رو با به کارگيري از يه ساب‌دامين در خويش تارنما Moz آزمون کنيم (انتقال يادگرفتن‌هاي اول‌ي seo از guide.moz.com به نشاني کنوني http://moz.com/beginners-guide-to-سئو). سود‌ي اين عمل شگفت‌انگيز بود؛ مرتبه‌بندي‌ها به‌طوري باورنکردني براي هر کليدواژه‌اي که به ورقه مربوط مي شد ارتقاء داشت.


 


اينجانب اين مجال رو داشتم که تعدادي وب سايت ديگه رو هم که‌اين عمل رو انجام دادند ببينم و نسبتاًً مدام حاصل مثبتي داشته.


 


اينجانب به طور کاملً با حيث Rand موافقم و به‌طورکلي مدام پيشنهاد‌ام اينه که براي محتواي اصلي (primary) از يه ساختار فايل‌اي (folder structure) به‌جاي ساب‌دامين به کار گيري بشه.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : انجام ,توضيحات ,کرديم ,وجود ,بارگزاري ,تيتر ,داده‌هاي ساختاريافته ,تگ‌هاي تيتر ,توضيحات متاي ,بهينه سازي ,سايت اصلي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی کاسه تبتی سلامت حجاب دنیای ریاضی(دبستان وراهنمایی) دامپروری نوین تولید کننده توری مش و مفتول و آهن آلات :: 02144044035 گفتاردرمانی کاردرمانی تخصصی پویش