ادوردز (Google Adwords) چه چيزي است؟
براي اينکه شما بهتر با اينراه تبليغاتي آشنا گرديد، آن را با ذکر يک نمونه بيان ميکنيم.
فکر کنيد که شما فروشنده گوشي مي باشيد و قصد داريد فروش اينترنتي هم داشته باشيد يا اين که دستکم داده ها تماس و نشاني شما در وب براي مشتريان شما قابل مشاهده باشد. در اينحالت کلمه ها کليدي درباره با شغل شما، دربرگيرنده خريد گوشي، فروش گوشي و … خواهد بود. زماني که شخصي با قصد خريد تلفن همراه وارد موتور جستجوي گوگل ميگردد، کلمههايي مثل خريد گوشي و … را سرچ مي کند. دراين هنگام تبليغ شما در ورقه ي نخستين گوگل نشان داده مي گردد. يکياز مزيتهاي اين تبليغ در مقايسه با ديگر طريقهاي تبليغات اين ميباشد که در ادوردز کليه اشخاصي که تبليغ شمارا ميبينند و گشوده مي کنند، مخاطبان و مشتريان حقيقي شما ميباشد. همان صرفا اشخاصي تبليغ شمارا در گوگل مشاهده خواهند کرد که قصد خريد گوشي را داراهستند. بدين ترتيب سود همگي سرچها و کليکهاي انجام يافته روي تبليغ شما در گوگل حقيقي وواقعي و مثبت خواهد بود.
هزينه تبليغات در گوگل ادوردز
عمده درآمد گوگل از روش Google Adwords نتيجه ها ميگردد و از اين رو براي اين مجموعه از منزلت و اهميت ويژهاي برخورداراست. تبليغات در گوگل مي تواند بسيار اثر بخش باشد، ولي مساله مهم آن ميباشد که شما روش تبليغ دراين موتور کاوش را بشناسيد و بتوانيد هزينههاي تبليغات خويش را به خير و خوبي مدير فرمائيد. م با يک کارشناس ماهر دراين مسير قادر است بسيار اثرگذار باشد و به ارتقاي مرتبه وبسايت ياري دهد. هزينه تبليغات ادوردز به طور کليکي احتساب ميگردد بهاين چهره که بر پايه ي محل ورودهاي تارنما از روش پيوند تبليغ، هزينه اي که بايستي پرداخت نمائيد احتساب خواهد شد. شما براي هزينه تبليغات روزمره خويش ميتوانيد سقف معين فرمائيد که در در اختيار گرفتن محل ورودهاي روزمره و مدير هزينهها بسيار تاثير گذار ميباشند. گوگل قابليت و امکان تمجيد برهه زماني معلوم براي تبليغات را هم مهيا آورده به صورتيکه شما ميتوانيد مشخص و معلوم نماييد تبليغ شما در چه ساعاتي از روز اکران داده شود. در صورتيکه موضوع کسب و عمل شما از رقابت کمتري برخوردار باشد در کمترين دوران و با صرف هزينه زير مي توانيد به جايگاه دلخواه خودتان دست پيدا فرمائيد البته در عبارات مالامال رقابت مشاجره تخصص و هزينه اضافه مطرح ميشود.
کمپانيهاي قوي که سطح رقابت در آن ها بسيار بالاست در کنار بهينه سازي همواره از ادوردز هم به کارگيري ميکنند تا رده خويش را نگهداري نمايند. در صورتي تعداد رقبا بالا باشد مجبور خواهيد بود ارزش بيشتري را براي کلمه ها کليدي مد نظرتان توصيه دهيد. فعاليت دراين مرحله سخت خواهد شد و هزينه ادوردز به معيار قابل توجهي ارتقا خواهد يافت.
بيش تر بخوانيد : اصول و قواعد پيوند سازي فرنگي | مزاياي لينک و پيوند سازي فرنگي
تفاوت بهينه سازي و ادوردز
بهينه سازي و ادوردز هرکدام براي خويش مزايا و معايبي داراهستند. وبسايتهايي که مبتدي خويش را ابتدا کرده اند ميتوانند با ياري ادوردز به منزلت قابل قبولي دست يابند و از داده ها آماري دقيقي که گوگل ادوردز در چنگ آنها ميگذارد به کار گيري نمايند.
بعد که به مقام مطلوبي دست يافتيد رعايت اصول بهينه سازي و seo وبسايت ميتواند به محافظت رده شما ياري دهد و نياز به تبليغات را به ترازو قابل توجهي کم کند. در صورتي در ادوردز گزينش قابل قبولي نداشته باشيد و يا اين که از شخص کارشناس امداد نگيريد هزينههاي متعددي را فارغ از فيض به شما زور خواهد کرد. هزينه بهينه سازي بسيار کمتر از ادوردز ميباشد و حاصل آن بسيار استوار خيس خواهد بود. ادوردز سريعتر به فيض مي رسد البته پايداري آن به نسبت کمتر ميباشد. seo بايستي به طور دائمي در امر هر کسب و فعاليت اينترنتي باشد و از قواعد آن پيروي کرد ولي در مواقعي که به حاصل سريعتري نياز داريد لازم ميباشد از ادوردز به کار گيري فرماييد. تجربه و علم در به کارگيري از گوگل ادوردز بسيار مهم ميباشد درصورتيکه از تجربه و علم کافي برخودار نيستيد ابدا حساب گوگل ادوردز نسازيد چراکه پول خويش را به هدر خواهيد بخشيد.
درباره این سایت