ارتقاء سرعت وبسايت
يک کدام از مباحث بسيار مهم در بهينه سازي تکنيکال ارتقا سرعت تارنما ميباشد. يک وبسايت نمايد شانسي براي مرتبه تصاحب کردن در گوگل ندارد. سرعت ذيل بار گذاري ميتواند تمام زحمات و همت هاي بازاريابي و ديجيتال مارکتينگ يک وبسايت را هذر بدهد. براي ارتقا سرعت وب سايت نياز به بازنگري و تصحيح يک سري آيتم که ظاهرا اهميت چنداني ندارند، ولي با توجه به آن ها مي اقتدار سرعت وب سايت را به روش ديده گيري ارتقاء بخشيد. اين عمل ها عبارتند از:
تعيين هاست مطلوب و لبريز اقتدار
کاهش درخواستHTTP
فعال کردن G-ZIP
فعال کردن سيستم Cashing
Min کردن منابع(css، js و .)
حق تقدم قرار دادن محتوا بالاي برگه
seo تصاوير و ويئو ها
به کار گيري از CDN
محتواي تکراري(duplicate content)
دو گونه محتواي تکراري موجود است که هر دو بر بهينه سازي تارنما تاثير منفي داراهستند. اين دو جور عبارتند از:
محتواي تکراري درون تارنما: وقتي صورت ميدهد که دو يا اين که يکسري ورژن از يک محتوا با url مختلف در باطن وبسايت وجود داشته باشد.
محتواي تکراري بيرون وب سايت: وقتي فيس مي دهد که دو يا اين که تعدادي وب سايت دقيقا يک گونه محتوا را منتشر مينمايند. ي محتوا، توزيع محتوا، و تعريف يکسان توليدات همگاني از کارداران ساخت اين گونه محتواي تکراري ميباشند.
چرا محتواي تکراري يک نقص ميباشد؟
محتواي مخصوص يکياز شايسته ترين شيوه ها براي متمايز کردن وبسايت از وبسايت هاي ديگر ميباشد. زماني که شما از محتواي تکراري براي تعريف توليد ها يا اين که سرويس ها خويش استعمال ميکنيد، در واقع تارنما خويش را از اين مزيت محروم نموده ايد.
هنگامي که دو ورقه شبيه موجود هست گوگل در تشخيص محتواي اصلي در گير سردرگمي خواهد شد و بخت مرتبه دريافت کردن محتواي اصلي کاهش پيدا ميکند. همينطور گوگل ورژن هاي شبيه از يک ورقه را از ايندکس بيرون مي نمايد و در فيض نرخ ميزان دارايي شما به نوعي هدر مي رود و ممکن ميباشد صفحه ها مهم وب سايت شما ايندکس نشود.
به جهت گستردگي دعوا محتواي تکراري و طرز رفع آن در آينده اي نزديک يک فراگيري بدون نقص در باب آن منتشر خواهيم کرد.
اسکيما برند آپ
اسکيما برند آپ يکي از ديگر از مواقعي ميباشد که در حوزه سئوي تکنيکال قرار ميگيرد. کدهاي اسکيما که در تارنما schema.org يافت مي گردند، کدهايي مي باشند که صفحه ها اينترنت را آرم گذاري مي نمايند و به موتورهاي جست و جو در ادراک ساختار يک کاغذ ياري ميکنند.
آيا نماد گذاري اسکيما مرتبه وبسايت را بهبود ميبخشد؟
هيچ سيرتکامل گواهي محکمي استدلال بر اينکه علامت گذاري اسکيما تناثير روي نتايح ارگانيک دارااست، نيست. البته اين کد ها حاصل تارنما شمارا به طور بي نياز تري در موتور جست و جو اکران ميدهد که ميتواند باعث به ارتقا نرخ کليک يا اين که به عبارتي CTR شود. اکثري از سايت ها از اين آرم گذاري استعمال نميکنند و اين يک مجال بسيار عالي براي شماست تا از مزاياي آن برخوردار گرديد.
اسکيما براي چه مواقعي استعمال ميشود؟
کسب و امور و سازمان ها
حوادث
مردم
توليد ها
حيث سنجي
کليپ
درباره این سایت