19. لينک و پيوند کانونيکال چه ميباشد؟


به عوارض بخش اعظمي پيش ميايد که براي يک برگه يک سري URL متعدد وجود داشته باشد. مثلا www.example.com و example.com هر دو بيان‌کننده کاغذ يکساني براي يوزرها مي باشند. با اينکه اين موضع از لحاظ يوزرها خيلي مهم نيست، البته موتورهاي کاوش انتظار محتواي متفاوتي براي URL هاي مختلف دارا‌هستند.


زمينه بزرگي که بعداز چنين رويداي واقعه مي افتد احتمال جريمه شدن تارنما بوسيله موتورهاي جستجوست، به دليل آنکه آنان تصور مي‌کنند که شما با توليد محتواي تکراري در صفحه هاي گوناگون قصد مشابه سازي داريد. پيوند کانونيکال اين خلل را حل مي‌کند. پيوند کانونيکال به صورت بي آلايش به معناي ريدايرکت URL ها براي موتورهاي کاوش و خير يوزرها ميباشد. اين سيرتکامل موتورهاي کاوش ورژن اي از URL يک محتوا را در حاصل کاوش به اکران ميگذارند که تحت عنوان لينک و پيوند کانونيکال روايت شده ميباشد.


20. آيا اکران درست تارنما در گوشي موجب افزايش بهينه سازي مي‌گردد؟

با اعتنا به تغييرات گوگل در ساليان اخير، گوگل مورد اکران وب سايت در دستگاه هاي گوشي را در حق تقدم قرار داده ميباشد. بدين ترتيب چنانچه که وبسايت شما در دستگاه هاي تلفن همراه به نيکي مشاهده نشود، احتمال کاهش سکو در جستجوهاي موبايلي موجود است. در وضعيت کلي با فرآيند رو به پرورش به کار گيري از دستگاه هاي تلفن همراه، سئو سايت براي آن ها امري ضروريست.


21. Knowledge Graph گوگل چه است؟

Knowledge Graph گوگل سيستمي از داده ها ميباشد که گوگل از آنان در سمت و سوي ارتقاء کيفيت جواب دهي به يوزرها سود ميبرد. در‌اين سيستم گوگل همت مي نمايد که جواب هاي خير و خوبي به سوال ها يوزرها به نماليش بگذارد. در اکثري از مواقع با جستجوي عبارتي در گوگل به ليستي از وبسايت ها خواهيد رسيد. ولي در بعضا مواقع مشاهده مي‌کنيد که گوگل بخشي از محتواي يک تارنما دربرگيرنده جواب به سوالتان را در بالا حاصل به اکران گذارده ميباشد.




22. چه طور اينترنت سايتم را در Knowledge Graph اکران دهم؟

گوگل داده ها خويش براي اکران در Knowledge Graph را از منابع وسيع اخذ ميکند، بدين ترتيب اکران وبسايت خويش در‌اين بخش کاري وجود ندارد که بتوان آن را رئيس کرد. با اين هم اکنون شما ميتوانيد داده ها مرتبط با وبسايت خويش را در ويکيپديا تثبيت کرده و با به کارگيري از سيستم هاي نماد گذاري مانند Schema Markup اکران بهتري از تارنما خويش در بخش Knowledge Graph داشته باشيد.


23. ارتفاع با صرفه محتوا از حيث seo چقدر ميباشد؟

مطالعات اکثري در اين باره نشان ميدهد که وبسايت هاي در ابتدا نتيجه ها کاوش دست‌کم از 2000 کلمه و واژه محتوا برخوردار ميباشند. يکي عوارض اين مورد عشق طولاني تر يوزرها به مطالبيست که به طور عميق تري به قضيه متبوع آن ها پرداخته اند.


24. آيا شبکه‌هاي‌مردمي بر روي بهينه سازي تاثير گذارند؟

آري؛ شبکه‌هاي‌عمومي بر روي seo موءثر ميباشند و محتوايي که امکان اشتراک گذاري بيشتري داراست، لينک و پيوند هاي بيشتري از اين پلتفرم ها اخذ کرده و اين مورد از لحاظ موتورهاي کاوش به معناي کيفيت بالاي محتواست.


25. آيا براي بهينه سازي نياز به علم کد نويسي دارم؟

دورانديشي از برنامه نويسي و کدهاي رايج در تارنما قادر است موجب مهارت طولاني تر شما در بهينه سازي گردد، ولي با اين وجود امري ضروري وجود ندارد. مهمتر از آن بايستي از پشت پرده شيوه عمل وبسايت و واکنش موتورهاي کاوش به تغييرات اعمال گرديده باخبر باشيد.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tirzah زندگی روزمره یک دانش آموز دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز مقالات علمی Gogle 2 داکت اسپلیت امریکن کولد پرسمان ذهن و خیال (صدر - فواد) پانیکاد zeinabmirzai Mike