درين پادکست آموزشي قرار ميباشد در زمينه ي شيوهي بهينه سازي سازي وبسايت و چگونگي حضور در حاصل موتورهاي کاوش و مرتبههايي که براي وبسايتها در حيث مي گيرند حرف کنيم و فراگيري دهيم به چه شکل درين نتيجه ها مي توانيم منزلت کسب نماييم. براي اينکه بتوانيد وبسايت خويش را فعالسازي کرده و بعد از آن آن را seo فرماييد بايستي فرآيند و اصول seo تارنما را رعايت نماييد تا بتوانيد فيض بگيريد. اولي کاري که بعداز فعال سازي وبسايت مي بايست انجام دهيد اين ميباشد که محتواي مد حيث خويش را درون وبسايت قرار دهيد. اکنون درحالتي که وبسايت شما فروشگاهي ميباشد بايستي محصولاتتان در درون وب سايت قرار گيرد، در شرايطي که وب سايت شما شرکتي ميباشد بايستي داده ها و ويژگي ها کمپاني و در شرايطي که تارنما شما خبري ميباشد بايستي داده ها اخبارتان در وبسايت قرار گيرد. تارنما و يا اين که کسب و عمل شما در هر موضوع و گونه بندي که باشد مي بايست داده ها و محتواي آن را به طور اصولي در سايتتان قرار دهيد يعني قبلي از اينکه وب سايت خويش را به گوگل معرفي کنيد مي بايست دستکم 10 الي 20 ورقه داده ها و تصاوير و متن خويش را به طور به طور کامل اصولي در سايتتان درج فرماييد و بعداز آن مرحلهي معرفي وب سايت به گوگل و بقيه موتورهاي کاوش ميباشد.
معرفي تارنما به گوگل و بقيه موتورهاي کاوش:
معمولا در حالتيکه وب سايت شما به گوگل معرفي شود به طور اتوماتيک به موتورهاي جستجوي ديگر نيز معرفي خواهد شد. چون اکثر موتورهاي کاوش از گوگل تبعيت کرده و نتيجه ها گوگل را مد حيث قرار ميدهند، به اين ترتيب در حالتيکه وب سايت خويش را به گوگل معرفي کرده باشيد موتورهاي کاوشگر ديگر مانند Yahoo، Bing و بقيه موتورهاي يگانه که در سراسر عالم وجود دارا هستند متناسب با گوگل و طبق حاصل ايندکس گرديده ي گوگل وب سايت شمارا ايندکس خواهند کرد. البته شما مي توانيد وب سايت خويش را به طور غيروابسته به معرفي تارنما خويش به هر موتور کاوش نمائيد. معرفي تارنما به گوگل يادگرفتن مستقل اي دارااست که ميتوانيد ويدئوي مرتبط با آن را از آپارات تارنما ساز زرين مشاهده فرماييد
مقالهها پيشنهادي داراي ربط:
شيوههاي معرفي تارنما به موتورهاي کاوش
ساخت اکانت گوگل آناليتيکس و وبمستر تو:
بعد از اينکه تارنما خويش را به گوگل و بقيه موتورهاي کاوش معرفي کرديد بايستي براي وب سايت خويش گوگل وبمستر تو و گوگل آناليتيکس ساخت کنيد.
♦ اکانت گوگل وبمستر تو:
گوگل وبمستر تو بسيار مهم ميباشد و بخش اعظمي از کسب و امور و وب سايتهايي که اخيرا راه اندازي ميشوند از اين مسئله غافل ميباشند که اکانت وبمستر وبسايت خويش را ساخت کنند. بدين ترتيب مي بايست اکانت وبمستر تارنما خويش را توليد کنيد و نقشهي سايتتان را به گوگل وبمستر معرفي فرمائيد و بگوييد که از اين نحوه به بازنگري تارنما شما و ايندکس صفحه ها آن بپردازند.
مقالهها پيشنهادي داراي ربط:
طريقي ساخت اکانت در گوگل اينترنتمستر
♦ اکانت گوگل آناليتيکس:
با به کار گيري از گوگل آناليتيکس هم شما مي توانيد داده ها نيکي را از واحد سنجش بازديد از سايتتان، اشخاصي که وارد وبسايت شما و همين طور بيرون مي گردند، چه مقدار و چه وقتي در تارنما شما باقي ميمانند و از تارنما به کارگيري مينمايند، نرخ پريدن از وب سايت، با چه عبارات کليدي به کاوش پرداخته و وارد وب سايت شما ميشوند. همگي ي اين مورد ها از روش اکانت هاي آناليتيکس و وبمستر قابل دسترسي مي باشند و شما به راحتي ميتوانيد با استعمال از ابزارهايي که خويش گوگل به طور بدونپول در اختيارتان قرار داده ميباشد اين داده ها مهم و ضروري را به دست آورده و به کارگيري فرماييد.
مقاله ها پيشنهادي داراي ارتباط:
طريقي توليد اکانت در گوگل آناليتيکس
بخش اعظمي از کسب و امور از وبسايتهاي اهل ايران يا اين که وب سايت هايي کهاين داده ها را ارائه مي دهند استعمال مي نمايند . هنگامي که خويش گوگل اين داده ها مانند: تعداد بکپيوند هاي وب سايت شما، تعداد بک پيوندها و پيوند هاي توليد گرديده(به طور داخلي و فرنگي)، تعداد جستجوهاي انجام يافته و اکثري از داده ها ديگر را با جزييات بيشتر و به طور با جزييات بيشتر در اختيارتان قرار مي دهد ديگر نيازي وجود ندارد از وب سايت هاي ديگر درحال حاضر داراي اعتبار يا اين که غير داراي اعتبار اهل ايران يا اين که فرنگي به کارگيري نمائيد و بهتر ميباشد از اطلاعاتي که خويش گوگل در مشت اينترنتمسترها قرار ميدهد استعمال شود.
درباره این سایت